Tuesday, January 12, 2010

First day of my blogg....

This is the first day of my blog. My intention is to keep you up to speed with my work and projects. I really hope with all of my heart that you find what I do interesting. Nevertheless, please ask any questions and feel free to comment.

I am Caroline Tinterova. I work in oil, pantone, aquarelle and digital, and I often mix these techniques in mixed media. I create from own inspiration as well as on request. Some of my known wok can be seen at Stardoll (
www.stardoll.com), Mama Mia (www.mamamia.se) and Natur & Kultur (www.nok.se).

ChildsPlay Studio is my company where I create and design anything with a children’s theme. My work can be found in over 25 children’s books and literature, in paintings and art for the children’s room, on children’s clothing, and more…

Tinterova Art & Gallery is my company where I paint and exhibit my and others art. Please come and visit my gallery and studio that is located on Hagagatan 48, in Stockholm, Sweden.

- - -

Detta är första dagen I min blogg. Min intention är att hålla er uppdaterade om mina arbeten och projekt. Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni finner vad jag gör intressant. Hur som hälst så välkomnar jag frågor och att ni tycker till om min blogg.

Jag heter Caroline Tinterova. Jag arbetar i olja, pantone, akvarell och digitalt. Jag blandar också gärna dessa olika tekniker i mixed media. Jag skapar både från eget huvud men även mycket på uppdrag av andra. Några av mina arbeten kan ses på Stardoll (
www.stardoll.com), Mama Mia (www.mamamia.se) och Natur & Kultur (www.nok.se).

ChildsPlay Studio är företaget där jag ger liv till olika teman för barn. Mina arbeten finns i över 25 barnböcker och litteratur, på tavlor och konst för barnrum, på barnkläder och mer...

Tinterova Art & Gallery är företaget där jag säljer min konst och driver ett litet galleri där jag säljer mina och andras konst. Kom gärna och besök mig i mitt gallery och studio. Jag finns på Hagagatan 48, i Stockholm.

No comments:

Post a Comment